تشخیص جذب آب گرانول از روی ظاهر آن

همواره جذب رطوبت در مقادیر پایینی از لحاظ ظاهری در رزین ها غالبا قابل تشخیص نمیباشد ، چنانچه فرآیند خشک شدن بشکل یک پارچه و کامل برای تمامی گرانول ها اجرا نشود ، فرآیند شکل دهی با توجه به تغییرانی که در گرانروی پلاستیک ها از ابتدای دهانه ورودی خوراک به پیچ مواجه میشود و زنجیره هایی که شکسته شده اند به آسانی جاری میشوند.

قطعه تهیه شده از چنین موادی میتواند ظاهر خیلی مطلوبی داشته باشد و حتی بعضی آزمون ها را در دمای اتاق با موفقیت طی شود، اما شکست زودهنگام آن در درجه حرارت های پایین و درجه حرارت های بالا اتفاق می افتد. هنگامی که قالب گیری صورت میگیرد حضور رطوبت در محصول تولیدی به صورت های مختلف مانند خط و رگه های نقره ای و حباب های هوا و مناطقی جلا دار روی محصول بشکل های متفاوتی نمایان میشوند. افزایش حرارت منجر به کاهش جاذبه مغناطیسی میان بخار آب و زنجیر های پلیمری میشود و سهولت جداشدن بخار آب از پلاستیک را بهمراه دارد ، هنگامی که فرآیند خشک شدن با بازده بالایی صورت خواهد گرفت که افزایش درجه حرارت با کاهش فشار محیط یا با جریان هوای خشک و داغ همراه میگردد.

در مناطقی که آب و هوای خشک که دارای رطوبت نسبی آن ها اغلب ماه های سال بغیر از لحظات بارندگی یا مواقعی که زمین پوشیده از برف میباشد، پایین است ، چنانچه درب کیسه در همان لحظه و بلافاصله برای مصرف بازشده باشد و هیچ گونه تماسی بین مواد پلاستیکی و هوا ، قبلا وجود نداشته باشد نیازی به فرآیند گازگیری نبوده و اما در بقیه موارد بایستی گازگیری صورت گیرد.

 

بیشتر بخوانید : معرفی دستگاه گرانول ساز

 


معرفی گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

گروه صنعتی بهسازان پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و از بدو شروع همیشه سعی نموده که با استفاده از علم روز در این صنعت ماشین آلات تولیدی خود را از نظر فنی و کیفی در بالاترین سطح نسبت به موقعیت و امکانات موجود کشور ، طراحی و تولید نماید  .

 

لازم به توضیح و تذکر است که در بین سازندگان دستگاه در ایران فقط  2 یا 3 واحد دارای مجوز و پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن هستند که گروه صنعتی بهساز پلیمر از سال 79 تحت پروانه بهره برداری سازمان صنایع فعالیت می‌نماید.

و همچنین متاسفانه اکثر آگهی دهندگان در فضای اینترنت با عنوان سازنده دستگاه ظروف یکبارمصرف واسطه می‌باشند و هیچگونه مجوز از اداره صنایع نداشته و حتی نام شرکت و یا نام تجاری انتخاب کرده برای معرفی کالا خود نیز درهیچ اداره و سازمانی ثبت شده نیست.

دستگاه ها و خط تولید های ساخت گروه صنعتی بهساز پلیمر

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و گیربکس اکسترودر و سیلندرمارپیچ

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک  (ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و گیاهی )

✅ دستگاه تولید ورق ژئومبران و دستگاه تولید ورق استخر کشاورزی

✅ دستگاه تولید سینی نشا

دستگاه گرانولساز مواد (  PP.PE.PS.ABS.PET رشته ای تک و دو مرحله  )  ( عدسی . واتر رینگ . هوا خشک )

✅ سازنده دستگاه تولید ورق PP  و  PS و ABS و  PE وPET

✅ اکسترودر تک مارپیچ PS.PP.PE   و اکسترودر دومارپیچ موازی پارالل

✅ دستگاه تولید درب لیوان یکبار مصرف کاغذی، قهوه ، اسپرسو، پنیر و ماست شفاف PET

..

لیست قیمتهای مختلف خط تولید دستگاه ظروف یکبارمصرف

گروه صنعتی بهساز پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و آماده ارائه و فروش دستگاه ظروف یکبار مصرف  در ظرفیت ها و سایز های مختلف میباشد

برای اطلاع از قیمت های ** ماشین آلات صنایع پلاستیک *** با شماره زیر در تماس باشید

گروه صنعتی بهساز پلیمر 

09122203855

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *