تولید کننده ورق پت PET / ورق پلی اتیلن ترفتالات

ورق PET به اصطلاح پلی اتیلن ترفتالات ، یک ورق ترموپلاستیک رایج میباشد که دارای مقاومت مکانیکی عالی و مقاومت عمومی خوبی را فراهم میکند. مقاومت آن در مقابل مواد شیمیایی بسیار  زیاد بوده و رطوبت خیلی کم جذب میکند و نهایتا عایق الکتریکی خوبی میباشد. ورق پت تخت همچنین در کاربرد های سایشی عملکرد بسیار خوبی داشته و دارای یک سطح سخت میباشند که میتوان به راحتی ماشین کاری و پرداخت بر روی آن انجام داد.

 

بیشترین و بالاترین موارد استفاده از ورق پت ، در بسته بندی مواد غذایی و صنایع دارویی است. این ورق ها کاملا بهداشتی بوده و بر روی رنگ و طعم و بوی مواد غذایی و دارویی، به هیچ عنوان تاثیر نمیگذارد. نفوذ بسیار کمی داشته. ورق پت بایستی از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا مشتری با خیال راحت ، محصول مورد نظر را خریداری نمایند. علی الخصوص در بسته بندی محصولاتی نظیر روغن های طبیعی و نوشابه گازدار مورد استفاده قرار میگیرد. زیرا در مقابل گازها بسیار نفوذ ناپذیر است.

 

ورق پت برعکس سایر ورق های پلاستیکی نظیر پلی کربنات ، ورق هایمپک و پلکسی و … دوست دار محیط زیست میباشد و صددرصد قابل بازیافت هستند. یعنی همه آن را میتوانید مجدد بازیافت کنید. همچنین ، قابل ذکر است هم به روش مکانیکی هم به روش شیمیایی قابل بازیافت میباشد. این ماده در الیاف لباس ها نیز بکار میرود. البته لازم به ذکر است نوع ورق که در الیاف استفاده میشود با نوعی که در بسته بندی مواد غذایی استفاده میشود، متفاوت میباشد.

 

گروه صنعتی بهساز پلیمر ، تولید کننده و فروشنده ورق پت در سرتاسر کشور و صادر کننده به اقصی نقاط جهان میباشد. مشتریان محترم جهت ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان ما از ساعت 9 صبح تا 21 در تماس باشید و ضخامت و عرض ورق و تیراژ تان را بفرمایید تا خدمتتان قیمت اعلام نماییم. گروه صنعتی بهساز پلیمر در تلاش است تا با تولید محصولات متنوع و با کیفیت ، رضایت مشتریان خود را به نحو احسنت جلب نماید. 

 

از آن جا که ورق پت مورد تایید کارشناسان برای استفاده از صنعت بسته بندی مواد غذایی میباشد. از رول پت برای بسته بندی مواد غذایی استفاده میشود. همچنین ورق پت در تماس با آب حل نمیشود و هیچ واکنشی نمیدهد ، در ساخت بطری های آب مورد استفاده قرار میگیرد.

 

یکی دیگر از ویژگی های مهم رول پت که استفاده از آن را بسیار جذاب میکند، قابل بازیافت بودن آن است. اخیرا در بسیاری از کشور های جهان بیشتر به محیط زیست توجه میکنند که ویژگی قابل بازیافت بودن رول پت منجر شده نگرانی دوست داران محیط زیست کم شود. ورق پت یا رول پت وزن سبکی داشته و شفاف میباشد و استقامت بالایی دارد و بیشترین استفاده را همانطور که در فوق گفته شد، در بسته بندی مواد غذایی و بطری های نوشیدنی استفاده میشود. ورق پت چند دهه است که وارد بازار جهانی شده و تا به امروز محبوبیت خود را بعلت کارایی بالا حفظ نموده است.

موارد استفاده از ورق پت :

1 ) در بسته بندی

2) در پزشکی

3 ) در الیاف برای لباس

4 ) در غذا و نوشیدنی ها

5 ) در صنایع الکتریکی

6 ) در مهندسی مکانیک

7 ) در مهندسی دریا

مزایا : 

1 ) مقاومت مکانیکی بالا و دارای سختی و مقاومت 

2 ) دارای ثبات ابعادی بسیار بالا 

3 ) مقاوم در مقابل سایش و ضد خوردگی 

4 ) تمیز کردن آسان 

5 ) مقاومت در مقابل ضربه 

6 ) طول عمر فوق العاده بالا 

7 ) خصوصیات برجسته ترموفرمینگ 

8 ) مقاوم در مقابل پاک کننده های رایج 

 

مشخصات فنی

1 ) مواد : پی وی سی 

2 ) شکل : بصورت ورق 

3 ) رنگ : رنگ بندی کامل 

4 ) سطح : براق 

5 ) مشخصات : مقاوم در مقابل آتش ، طول عمر فوق العاده بالا و مقاوم در مقابل ضربه و مانع از انتقال حرارت ماورا بنفش

6 ) کاربرد کلی : دکوراسیون داخلی و لوازم تزیینی 

7 ) مورد استفاده در صنایع : ساختمان سازی و بازسازی ، دکوراسیون داخلی ، سازندگان پلاستیک و تجارت  

 

قیمت ورق پت 

گروه سنعتی بهساز پلیمر ، تولید کننده ورق پت ، برای تولید محصولات خود از بروز ترین ماشین آلات که ساخت مجموعه خود میباشد، با بهترین کیفیت ورق و نازل ترین قیمت به بازار ارائه میدهد.  رول پت های ساخت مجموعه ما، ساخته شده از مواد نو و درجه یک میباشد ، شما مشتریان عزیز میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر در تماس باشید 

 

 

 خرید ورق پت 

قیمت ورق پت طبق نرخ مواد اولیه و تغییرات ارزی و نوسانات ارزی ، گاهی متغیر میباشد. جهت استعلام قیمت ورق پت ضخامت و عرض و نوع مصرف رو به کارشناسان ما در میان گذاشته تا قیمت روز را خدمتتان اعلام کنند. 

 

شماره تماس : 09122203855

 

ساخت دستگاه تولید ورق پت

فروش ورق PET

بهساز پلیمر سازنده دستگاه تولید ورق PET 

 

 گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

⬢⬢ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و دستگاه گرانول ساز
⬢⬢ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک
⬢⬢ مشاوره، طراحی، ساخت، تولید و راه اندازی خط تولید
⬢⬢ با ۲۰ سال سابقه ساخت و تولید
⬢⬢ با گارانتی و پشتیبانی
⬢⬢ ساخت، تولید، صادرات و واردات تجهیزات انواع ماشین آلات و تجهیزات خط تولید ظروف یکبار مصرف

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *