آسیاب چینی برند xiecheng

آسیاب چینی برند xiecheng

 

اگر شما قصد خرید دستگاه آسیاب پلاستیک و آسیاب سبد را دارید حتما توصیه میشود تا انتهای مقاله با ما همراه باشید، متاسفانه بازار و کسب و کار ایران بشکلی درآمده که هر فرد یا شرکتی اقدام به ساخت و تولید هر تجهیزاتی میزند اما به فرجام کار و فکر مشتری و آینده کاری نمی اندیشند. به عنوان مثال در بازار مواردی مشاهده میشود تراشکاری اقدام به ساخت آسیاب کرده که هیچیک از اصول در آن رعایت نشده است و میپندارد آسیاب مانند درو پنجره است که کپی آن رابخواهند بسازند و این آسیاب ساخته شده ظاهرا شبیه آسیاب است اما عملا هنگام خرد دهی اش هزاران مشکل برای خریدار ایفا میکند. همین افراد بعد از مدتی بعلت ناآگاهی در ساخت چنین دستگاهی، چون عملکرد دستگاهشان قابل قبول نیست ، ناچارا مجبور به تغییر شغل و ساخت دستگاه دیگری میکنند.

 

چنانچه قصد خرید دستگاه آسیاب دارید، حتما دستگاه آماده و از جای معتبر و برند های معتبر جهانی را بخرید، متاسفانه برخی از سازنده هایی وجود دارند که منتظر هستند مشتری پولی بیاورند و آنها برن آهن بخرند و شروع به ساختن آسیاب برای شما و نهایتا یه پسوند ساخت آسیاب سفارشی برای مشتری میگذارند و تحویل تان میدهند. به این نکته توجه کنید که مدت زمان تحویل ده روز را میدهند. آسیاب هایی را که میخواهید خریداری کنید حتماااااااا و حتما فیلم حین کار چندین گونه ضایعات را داشته باشند و بشما ارائه دهند ، برخی از ضایعات هستند که به اصطلاح به آنها قلمبه پلاستیکی میگویند که کمتر آسیاب ایرانی پیدا میشود همچین ضایعاتی را خرد کند و آسیاب چینی برند xiecheng  براحتی این ضایعات را تبدیل به آسیاب کرده.

 

نکته دوم آسیابی را انتخاب کنید که جوابگوی نیاز شما است مثلا چنانچه ضایعات شما نایلون هست نمیتوانید با آسیاب سبد یا آسیاب بادی آن را آسیاب کنید.

نکات مهم خرید دستگاه آسیاب پلاستیک 

یکی از دغدغه های مهم خریدار آسیاب که ادعا دارند ظرفیت آسیاب پلاستیک اعلام شده بوسیله فروشنده با ظرفیت واقعی یکسان نیست . به عنوان مثال ظرفیت آسباب پلاستیک را در ساعت 500 کیلو اعلام میکنند و درحالیکه عملا آسیاب مربوطه 200 کیلو در ساعت را خرد میکنند و همین موضوع منجر به ضرر و زیان خریدار میشود و در تمامی معادلات کسب و کاری خود به مشکل برمیخورد چون برای تولید آسیاب ساعتی 500 کیلو برنامه ریزی کرده بود و این میزان به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

 

 

نکته دیگر نحوه خرد شدن مواد ضایعات پلاستیک بوسیله آسیاب در نحوه کارکرد سایر دستگاه های خط بازیافت تاثیر مستقیمی میگذارد. بنحوی که چنانچه خرد شدن به درستی صورت نگیرد سایر تجهیزات نظیر آبگیر پلاستیک ها و … نمیتوانند به درستی وظیفه شان را انجام دهند.

موضوع بعدی ، این است که حتما دستگاه آسیاب نو بخرید و به حرف افرادی که میگویند در ابتدای کار با یه دستگاه دست دوم شروع بکار کنید ، گوش ندهید چون در کل دستگاه آسیاب پلاستیک در عملیات بازیافت اغلب بسیار تحت فشار است و حتما نیازمند تعمیرات اساسی دارد و اگر دست دو بخرید صددرصد بسیار کمتر از ظرفیت گفته شده عمل خواهد کرد. 

نکته بعدی که بسیار مهم و حیاتی بوده ، این است که متاسفانه در برخی موارد آسیاب دست دو عدم امنیت کاربر است و منجر به خسارات جانی نیز میشود. 

 

امیدواریم مقاله فوق برایتان مفید باشد…


فروش دستگاه آسیاب پلاستیک چینی در گروه صنعتی بهساز پلیمر

 

فروش آسیاب چینی در سایزهای مختلف .

 

فروش دستگاه آسیاب پلاستیک در انواع زیر :

 

دهنه 80 ظرفیت 600-450 kg/h- قدرت موتور 22 کیلووات

.

دهنه 60 ظرفیت 450-350 kg/h -قدرت موتور 15 کیلووات

.

دهنه 50 ظرفیت 350-300 kg/h -قدرت موتور 11 کیلووات

.

دهنه 40 ظرفیت 250-200 kg/h -قدرت موتور 7.5 کیلووات

.

دهنه 30 ظرفیت 200-150 kg/h -قدرت موتور 5.5 کیلووات

فروش آسیاب چینی در سراسر کشور با تحویل فوری در کوتاه ترین زمان ممکن

( آسیاب ها همگی آماده تحویل میباشند)

 

 مارک XIECHENGE

 

 تیغه ها چکشی و انگشتی

جنس تیغه SPK

موتور کاملا بی صدا

 

منبع : https://cupplast.ir/

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *